Popular posts

Senaman Untuk Otot Di Bahagian Kaki

3 Jenis Senaman Untuk Otot Di Bahagian Kaki

Saksikan bagaimana kita boleh lakukan senaman untuk otot di bahagian kaki oleh pakar kecergasan Hakim Ismail. So bolehlah weekend ni kita buat waktu petang-petang
pemakanan di bulan ramadhan

Corak Pemakanan Di Bulan Ramadhan

Ramai yang tertanya-tanya, bagaimanakah corak pemakanan di bulan Ramadhan yang baik untuk badan? Rahsia kepada jawapan ini terletak kepada “keperluan tubuh badan”. Ketika bersahur, kita memerlukan...

10 Kesilapan Ketika Bersenam

Kali ini, Abang Sado nak kongsikan sikit kesilapan yang biasa orang lakukan semasa bersenam di gym... Cuba anda teliti kesilapan-kesilapan berikut... 1) Terlalu Gopoh Sela dan Tempoh...
lemak

4 Makanan Yang Berkesan Dalam Membantu Menghilangkan Lemak

Bila berkata mengenai lemak, kita tak dapat lari dengan masalah terlebih lemak terutama di bahagian perut yang menyebabkan buncit. Ramai lelaki terutamanya yang dah berkahwin...
peralatan gym di rumah

5 Tips Beli Peralatan Gym Di Rumah

Ramai di antara kita sibuk dan tidak sempat ke gym. Balik kerja pun dah petang kan. Dah malas dan letih nak ke gym. Kan bagus...

7 Makanan Bina Otot Tanpa Workout

Kebiasaannya kalau sebut pasal bina otot atau bina badan je… mesti kite terbayangkan kalau nak besarkan otot mesti kena wat senaman kat gym ngan...

5 Tips Makanan Untuk Bina Badan

Ramai yang masih tercari-cari tips makanan untuk bina badan yang sesuai dan selamat. Faktor pemakanan adalah antara aspek penting untuk membina otot-otot badan anda...

8 Cara Bina Badan di Rumah

Ramai yang ingin memiliki bentuk badan Abang Sado tapi tak mampu untuk mendaftar ke gym atau malas dan tiada masa untuk ke gym. Kita...

Msotropin… Mereka Kata Produk Kami Sampah…!

Berbagai fitnah juga kata-kata negatif diterima termasuk ada yang mengatakan produk ini tidak halal dan tiada kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia... Hari ini kami ingin...

10 Kesilapan Ketika Bersenam

Kali ini, Abang Sado nak kongsikan sikit kesilapan yang biasa orang lakukan semasa bersenam di gym... Cuba anda teliti kesilapan-kesilapan berikut... 1) Terlalu Gopoh Sela dan Tempoh...

4 LATIHAN KARDIO UNTUK MENGECILKAN PERUT

Alhamdulillah…! Hari ni dah pun masuk hari raya ke tujuh. Mesti masing-masing penuh berselera makan banyak makanan sedap-sedap masa pergi beraya kan? Maklumlah setahun...

3 cara untuk menceriakan hari anda sebelum bangun dari katil

Bagaimana untuk meningkatkan mood anda, menaikkan hormon dan juga memperbaiki sarapan anda - sebelum bangun dari katil Bangun Dari Katil : Lihat cahaya Kebanyakkan lelaki menyambut alarm mereka dengan...

10 Perkara Menghalang Untuk Berjaya

Untuk post kali ini nak beri perkongsian supaya yang membaca ini akan sedikit termotivasi untuk teruskan apa yang diusahakan. Tidak kisah dalam apa jua...

Latest articles

kolestrol

10 Fakta Kolestrol Yang Bermanfaat Untuk Diri Anda

Anda tahu tak berapa kandungan kolestrol dalam diri anda? Tahukah anda pelbagai komplikasi kesihatan yang boleh melanda diri anda apabila kolestrol ‘jahat’ terlalu banyak dalam...
stamina

Bagaimana Hendak Meningkatkan Stamina Anda

Stamina adalah kekuatan dan tenaga yang diperlukan untuk mengerahkan jantung dan anggota badan untuk tempoh masa yang panjang. Biasanya perkara umum yang diketahui orang ramai...
Cara Nak Tambah Berat Badan

3 Cara Nak Tambah Berat Badan Jadi Sado

Saya terima banyak feedback berkaitan cara nak tambah berat badan jadi sado. Sebenarnya nak tambah berat badan ini kadangkala di salah anggap dengan hanya...

Must read

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.