Popular posts

Senaman Mudah Tanpa Alatan Di Rumah

10 Senaman Mudah Tanpa Alatan Di Rumah

1. Berjalan Jika cuaca elok, berjalan di sekitar rumah sambil lihat pemandangan sekeliling memang menyeronokkan. Jika cuaca tidak mengizinkan, cuba berjalan naik turun tangga beberapa...
lose

Tips Hapuskan Lemak Di Perut

“Dah berapa bulan ya?”. Itu adalah pertanyaan yang  nampak kelakar tapi berbisa kepada seseorang terutama sekali lelaki untuk  menjawabnya. Ini kerana perut buncit adalah antara...
pemakanan untuk sado

Pemakanan Untuk Sado

Jika anda sedang berusaha untuk membina otot, sebenarnya ia adalah lebih daripada sekadar memulakan rutin latihan mengangkat berat. Anda perlu menukar diet pemakanan anda...
latihan bina badan

Latihan Bina Badan Untuk Orang Baru

Anda dah bertekad untuk dapatkan bentuk badan sado? Dah bersedia untuk membakar lemak dan membentuk otot anda menjadi lebih cun? Artikel kali nie Abang...
bangun dari katil

3 cara untuk menceriakan hari anda sebelum bangun dari katil

Bagaimana untuk meningkatkan mood anda, menaikkan hormon dan juga memperbaiki sarapan anda - sebelum bangun dari katil Bangun Dari Katil : Lihat cahaya Kebanyakkan lelaki menyambut alarm mereka dengan...

Msotropin… Mereka Kata Produk Kami Sampah…!

Berbagai fitnah juga kata-kata negatif diterima termasuk ada yang mengatakan produk ini tidak halal dan tiada kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia... Hari ini kami ingin...

3 Jenis Senaman Untuk Otot Di Bahagian Kaki

Saksikan bagaimana kita boleh lakukan senaman untuk otot di bahagian kaki oleh pakar kecergasan Hakim Ismail. So bolehlah weekend ni kita buat waktu petang-petang

10 Kesilapan Ketika Bersenam

Kali ini, Abang Sado nak kongsikan sikit kesilapan yang biasa orang lakukan semasa bersenam di gym... Cuba anda teliti kesilapan-kesilapan berikut... 1) Terlalu Gopoh Sela dan Tempoh...

10 Fakta Kolestrol Yang Bermanfaat Untuk Diri Anda

Anda tahu tak berapa kandungan kolestrol dalam diri anda? Tahukah anda pelbagai komplikasi kesihatan yang boleh melanda diri anda apabila kolestrol ‘jahat’ terlalu banyak dalam...

Whey Protein

HYDRO WHEY Meso Whey mengandungi 20gram hydrolysed whey protein. Hydrolysed whey protein dikelaskan sebagai whey yang premium. Kerana berbanding whey isolated dan concentrated ia memiliki BIOLOGICAL...

Tips Hapuskan Lemak Di Perut

“Dah berapa bulan ya?”. Itu adalah pertanyaan yang  nampak kelakar tapi berbisa kepada seseorang terutama sekali lelaki untuk  menjawabnya. Ini kerana perut buncit adalah antara...

Pemakanan Untuk Sado

Jika anda sedang berusaha untuk membina otot, sebenarnya ia adalah lebih daripada sekadar memulakan rutin latihan mengangkat berat. Anda perlu menukar diet pemakanan anda...

5 Tips Beli Peralatan Gym Di Rumah

Ramai di antara kita sibuk dan tidak sempat ke gym. Balik kerja pun dah petang kan. Dah malas dan letih nak ke gym. Kan bagus...

Latest articles

msotropin

Msotropin… Mereka Kata Produk Kami Sampah…!

Berbagai fitnah juga kata-kata negatif diterima termasuk ada yang mengatakan produk ini tidak halal dan tiada kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia... Hari ini kami ingin...
makanan

7 Makanan Bina Otot Tanpa Workout

Kebiasaannya kalau sebut pasal bina otot atau bina badan je… mesti kite terbayangkan kalau nak besarkan otot mesti kena wat senaman kat gym ngan...
bina badan untuk orang kurus

Panduan Bina Badan Untuk Orang Kurus

Ramai antara mereka yang kurus ingin memiliki badan yang tegap dan berisi seperti Aaron Aziz tetapi ramai antara mereka berasa tiada harapan untuk mereka...

Must read

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.