No posts to display

Recent Posts

latihan kardio untuk mengecilkan perut

4 LATIHAN KARDIO UNTUK MENGECILKAN PERUT

Alhamdulillah…! Hari ni dah pun masuk hari raya ke tujuh. Mesti masing-masing penuh berselera makan banyak makanan sedap-sedap masa pergi beraya kan? Maklumlah setahun...
bina otot lengan

Bina Otot Lengan dengan Pumping/Push Up

Pernah tak setelah anda melakukan latihan bina otot lengan, lengan anda menjadi lebih berotot pada hari itu dan keesokan harinya kembali normal? Anda boleh dapatkan...
msotropin

Msotropin… Mereka Kata Produk Kami Sampah…!

Berbagai fitnah juga kata-kata negatif diterima termasuk ada yang mengatakan produk ini tidak halal dan tiada kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia... Hari ini kami ingin...
makanan

7 Makanan Bina Otot Tanpa Workout

Kebiasaannya kalau sebut pasal bina otot atau bina badan je… mesti kite terbayangkan kalau nak besarkan otot mesti kena wat senaman kat gym ngan...
cutting

Keliru Untuk Cutting Atau Bulking Dahulu?

Yang mana satu dulu anda kena buat, cutting ataupun bulking? Orang yang baru mula berlatih di gym biasanya menanyakan soalan sebegini, dengan harapan mereka...